אם צריך עזרה,
לחץ על האייקון לשלוח הודעת ווצאפ

חזיונות ומלכים - הספר השמיני בסדרת הספרים האוצרות האבודים

עם ישראל ממשיך ללכת מדחי אל דחי. הממלכות הנפרדות אינן משכילות להתאחד וממשיכות במאבקים, לעיתים גלויים יותר ולעיתים פחות. 
ממלכת ישראל מתפוררת לאיטה. מלכים שפלים, המתנהגים לעיתים גרוע יותר מכל גויי הארץ, משתלטים על הממלכה ומושכים את העם מטה לעבר האבדון המוחלט. עשרת השבטים עוברים גלות אחר גלות, עד הגלייתם הסופית של כל תושבי ממלכת ישראל.
גם בממלכת יהודה משתוללות הרוחות, מחמת מלכים שמושכים את העם עד הקצה. מצד אחד, קמים מלכים העושים מעשים שלא יעלו על דעת אנוש ומובילים את העם לטלטלות אחר טלטלות. מצד שני, מולכים מלכים בעלי שיעור קומה, המעלים את העם לפסגות רוחניות וגשמיות שאינן נתפסות בשכל אנוש.
כמו בספרים האחרונים, גם בספר זה אנחנו נכנסים לתוך קלחת רותחת ומבעבעת. "בית המשוגעים" שהבטחתי לכם בספר שעבר "מלחמות המלכים" ממשיך כאן ביתר שאת, ואני מבטיח לכם שהוא לא מסתיים כאן J. אני רואה את השיגעון בספר הבא, שאני שוקד על כתיבתו.
"חזיונות הנביאים" כולל בתוכו כמה מגדולי הנביאים: ישעיהו, ירמיהו, הושע, עמוס וגם את יונה הנביא. לכן הפעם במקום לחבוש קסדה (כפי שהצעתי בהקדמה לספר הקודם), שימו עליכם חליפת צלילה ובלוני חמצן. שחררו את עצמכם מטרדות העולם הזה, קחו נשימה ארוכה ו…. אנחנו קופצים לצלילה בתוך המים העמוקים של התנ"ך, למצוא עוד קצת אוצרות…

לתשומת ליבכם:
מחיר לספר בודד 65 ש"ח במקום 95 ש"ח.

בהזמנת 2 ספרים ומעלה מחיר לספר 55 ש"ח בהזנת קוד קופון:  עותקים 

0
    0
    עגלת הקניות שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חשב משלוח
      Apply Coupon
      דילוג לתוכן